Долинське управління ГУ ДПС в Івано-Франківській області

Декларація акцизного податку за вересень за оновленою формою подається не пізніше 21 жовтня 2019 року

В Долинському управлінні Головного управління ДПС в Івано-Франківській області повідомляють, що наказом Міністерства фінансів України від 08.05.2019 № 189 «Про затвердження Змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку», внесено зміни до форми податкової декларації акцизного податку, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 14.

Відповідно до статті 46 Податкового кодексу України  від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.

Наказ № 189 набрав чинності з дня його офіційного опублікування, тобто 09.08.2019 (опубліковано в офіційному виданні Офіційний вісник України 09.08.2019 № 60).

Крім того статтею 49 Кодексу передбачено, якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

Враховуючи викладене, платники акцизного податку вперше подають декларацію акцизного податку з урахуванням змін, внесених Наказом № 189, не пізніше 21 жовтня 2019 року за звітний період – вересень 2019 року.

Неприбуткова організація може отримати витяг з Реєстру неприбуткових установ та організацій

В Долинському управлінні Головного управління ДПС в Івано-Франківській області повідомляють, що  відповідно до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440, неприбуткова організація може звернутися до контролюючого органу із запитом про отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій.  

Запит про отримання витягу з Реєстру подається особисто представником неприбуткової організації чи уповноваженою на це особою або надсилається поштою контролюючому органу за основним місцем обліку неприбуткової організації за формою згідно з додатком 3 до Порядку. Усі розділи запиту підлягають заповненню.

У запиті зазначається код згідно з ЄДРПОУ неприбуткової організації, який є критерієм пошуку відомостей у Реєстрі.

Запит обов’язково повинен бути підписаний керівником або особою, що має право підпису документів неприбуткової організації, із зазначенням дати.

Неприбуткові організації, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати запит засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

За запитом неприбуткової організації контролюючий орган надає їй безоплатно протягом трьох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з Реєстру, який містить відомості про неприбуткову організацію визначені п. 11 Порядку, або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі. Витяг містить відомості з Реєстру, актуальні на дату та час його формування, та є чинним до внесення змін до Реєстру в частині відомостей, що стосуються зазначеної неприбуткової організації.

Витяг з Реєстру або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі надсилається поштою за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків або особисто вручається платнику податку (його представнику) за основним місцем обліку платника податків.

На сьогодні здійснюються заходи щодо можливості отримання витягу або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі засобами інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет», вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua (меню «Листування з ДПС»).

Погашення заборгованості з ЄСВ – в центрі уваги Долинського управління ГУ ДПС в Івано-Франківській області

З метою погашення боргу з єдиного соціального внеску Долинським управлінням ГУ ДПС в Івано-Франківській області протягом січня-вересня 2019 року платникам податків, що перебувають на обліку в Долинській та Рожнятівській ДПІ сформовано 2794 вимоги про необхідність погашення боргу на загальну суму 36,8 млн гривень За результатами проведених заходів по погашенню боргу по ЄСВ забезпечено надходжень в сумі 4,1 млн гривень.

Одночасно, працівники відділу по роботі з боргом Долинського управління ГУ ДПС в Івано-Франківській області направили 785 вимог на загальну суму – 4749,9 тис гривень до органів державної виконавчої служби на стягнення недоїмки з боржників єдиного соціального внеску, із них вимоги – по боржниках Рожнятівщини 304, Долинщини – 358 та Болехівщини – 123. За результатами вжитих заходів державною виконавчою службою – поступило до бюджету – 1126,9 тис гривень.

Фахівці управління проводять постійну роботу з платниками, які не виконали обов’язку щодо нарахування та сплати єдиного соціального внеску, у тому числі, відповідно до законодавства застосовують заходи впливу.

Податківці наголошують, що суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафних санкцій. До речі, одним із джерел погашення боргів з ЄСВ є особисте майно боржника, арешт виконавчою службою рахунків боржника, заборона виїзду за кордон тощо.

Подати документи для отримання ідентифікаційного номера для своїх дітей можна через Електронний кабінет платника

В Долинському управлінні Головного управління ДПС в Івано-Франківській області нагадують, що для отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків фізична особа зобов’язана подати до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації Облікову картку фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР, яка водночас є заявою для реєстрації у Державному реєстрі та пред’явити документ, що посвідчує особу.

Подати таку заяву можна особисто, через законного представника чи уповноважену особу або в електронному вигляді.

Створити та направити до ДПС заяву в електронному вигляді можна скориставшись меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету платника. До запиту обов’язково додаються Повідомлення  про склад та мету збору персональних даних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, права та обов’язки фізичної особи – платника податків (F1314501) та скановані копії необхідних документів.

Також за допомогою Електронного кабінету можна подати облікову картку на своїх дітей – малолітніх осіб (до 14 років). Для цього до заяви необхідно додати скановані копії Свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника).

Підтвердженням подання заяви до ДПС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання заяви.

Інформацію про результат розгляду заяви можна переглянути у вкладці «Вхідні/вихідні документи»: повідомлення  про результати обробки  Облікової картки фізичної особи – платника податків – форма №1ДР (F1414601).

Слід зазначити, що отримати документ, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі (ідентифікаційний номер) можна лише особисто за наявності документа, що посвідчує особу або через законного представника чи уповноважену особу за наявності документа, що посвідчує особу такого представника або його копії, а також довіреності, засвідченої в нотаріальному порядку.

Нагадаємо, робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отримати який можна у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (надавачі електронних довірчих послуг).

В.о. начальника Долинського управління                                       Олена БАЙКО

Лідія Гриневич, 2-52-84

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *